Over SPPOH
Missie en visie
Passend onderwijs
Team en organisatie
Overzicht scholen
Bijeenkomsten
Terugblik bijeenkomsten
Scholing
Thema’s
Basisondersteuning
Extra ondersteuning
Verwijzing speciaal (basis)onderwijs
Nieuws
Downloads
Zoeken naar:
NL
EN
Over SPPOH
Missie en visie
Passend onderwijs
Team en organisatie
Overzicht scholen
Bijeenkomsten
Terugblik bijeenkomsten
Scholing
Thema’s
Basisondersteuning
Extra ondersteuning
Verwijzing speciaal (basis)onderwijs
Nieuws
Downloads
Zoeken naar:
NL
EN
Website voor ouders
Website voor professionals
Over SPPOH
Missie en visie
Passend onderwijs
Team en organisatie
Overzicht scholen
Bijeenkomsten
Terugblik bijeenkomsten
Scholing
Thema’s
Basisondersteuning
Extra ondersteuning
Verwijzing speciaal (basis)onderwijs
Nieuws
Downloads
Zoeken naar:
NL
EN
Over SPPOH
Missie en visie
Passend onderwijs
Team en organisatie
Overzicht scholen
Bijeenkomsten
Terugblik bijeenkomsten
Scholing
Thema’s
Basisondersteuning
Extra ondersteuning
Verwijzing speciaal (basis)onderwijs
Nieuws
Downloads
Zoeken naar:
NL
EN
Website voor ouders
Website voor professionals
Nieuws
Wees oprecht geïnteresseerd en ga de verbinding aan
Over begaafdheid (aflevering 7) Door: Janneke Breedijk Wellicht bekend: het project begaafdheid richt zich specifiek op ...
Eerste startklas een feit
OBS De Voorsprong gaat in het werkgebied Centrum vanaf 13 mei beginnen met de eerste startklas. De startklas is bedoeld ...
Ondersteuningsplan 2025-2029: denk je mee?
In Haaglanden werken we samen aan passend en inclusiever onderwijs. Iedere vier jaar leggen we in het Ondersteuningsplan...
‘Ik heb geleerd om beter mijn grenzen aan te geven’
Annabel Derwort, IB’er op de Rijswijkse Prins Mauritsschool, volgde de training ‘Samenwerken onder spanning’ van Pro Ago....
Overstappen van SBO naar regulier basisonderwijs: zo werkt het
Binnen ons samenwerkingsverband werken we aan de vergroting van inclusie in het regulier basisonderwijs. Dit betekent dat...
Faalangst in de klas?
Over begaafdheid (aflevering 6) Door: Janneke Breedijk Wanneer de prestaties van een (begaafd) kind structureel minder...
5 vragen aan… Dionne van der Bol
Dionne van der Bol (28) werkt sinds januari van dit jaar als managementassistent bij het samenwerkingsverband. In dit...
‘Inclusief onderwijs gaat over het ontmoeten van verschillen’
Zijn motto is: als je niet voor iemands talenten en kwaliteiten gaat, dan moet je van zijn beperkingen afblijven. Emiel ...
Terugblik conferentie begaafdheid en inclusiever onderwijs
Wat kan jij doen? Dat was het thema van de conferentie ‘Begaafdheid en inclusiever onderwijs’, die SPPOH op ...
‘Alles staat of valt met hoe je het doet’
Nafiesa Oemed is directeur van De Klimop, een school met ruim tweehonderd leerlingen en 65 verschillende nationaliteiten...
Wegwijzer voor hoogbegaafdheid
Sima de Bruyn-Daoud is directeur van stichting iQ+, dat op allerlei manieren een wegwijzer in de wereld van hoogbegaafdheid...
‘We geven het kind mede-eigenaarschap’
Hoe wordt een arrangement voor een hoogbegaafde leerling effectief? Met die vraag houdt specialist hoogbegaafdheid Veronique...
1
2
3
4
5
6